Verzendinformatie

Bezorging                                                                                               

Wij versturen onze pakketten met DPD. Na ontvangst van de betaling versturen wij de producten die op voorraad zijn zo snel mogelijk uit. Voor alle zendingen van PLS Nederland geldt een eerste en tweede aflevermoment. Mocht u bij eerste levering niemand aanwezig zijn, dan ontvangt u bericht van de vervoerder of PLS Nederland met de details van uw zending.

U kunt zelf contact met de vervoerder opnemen voor een tweede gratis aflevermoment of de vervoerder geeft al de nieuwe bestelronde aan. Indien de bezorger een pakket of pallet niet kan afleveren kunt u de goederen meestal zelf afhalen bij het dichtstbijzijnde afhaalkantoor. Details hierover ontvangt u van de vervoerder of PLS Nederland. 
 

Verzendkosten

Voor bestellingen die op maandag tot en met zaterdag bezorgd worden, met een orderwaarde boven de € 100,- euro, is de verzending binnen Nederland gratis! Voor bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten € 5,95. Uiteraard betaalt u bij het bestellen van meerdere producten slechts 1 keer de verzendkosten, (u kunt per bestelling zoveel producten toevoegen als u wilt).

PLSNederland.nl levert ook in België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg en Oostenrijk. Voor informatie over de verzendkosten naar één van deze landen, kies je het gewenste land van bezorging in je winkelwagen. De verzendkosten zijn dan direct zichtbaar.  Wij kunnen ook in andere landen leveren, verzendkosten zijn hiervoor op aanvraag.
 

Levertijd

De levertijd wordt per product gecommuniceerd op de productpagina, in de winkelmand en in de bevestigingsmail. De levertijd staat bij elk product vermeld. Producten die op voorraad zijn en op werkdagen voor 15.00 zijn betaald worden dezelfde dag verzonden.

De gemiddelde levertijd van uw order ligt standaard op 1-4 werkdagen na ontvangst van uw bestelling. Als levertijden afwijken zullen wij u na plaatsing van een order altijd zo snel mogelijk informeren. Uiteraard proberen wij de goederen zo snel mogelijk bij u te hebben.

Heeft u een specifieke vraag over voorraad of levertijden dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen. 

Liever ophalen?

Wanneer u ervoor kiest om uw bestelling af te halen, ontvangt u bij het gereedstaan van de goederen een bericht van een van onze medewerkers. Bij onze vestiging in Groningen kunt u op werkdagen tussen 08:30 uur en 17:00 uur terecht om een reeds geplaatste bestelling af te halen. Om te voorkomen dat u onverrichte zaken bij onze vestiging bent langs gekomen, adviseren wij sterk te wachten totdat een van onze medewerkers uw zending volledig gereed heeft staan en u hiervan op de hoogte bent gesteld.

Openingstijden Klantenservice

Ma t/m Vr 08.30 - 17.00

Za: op afspraak

085-4019622

Uitzonderingen?

Bepaalde producten zijn te groot om via het normale pakketnetwerk van DPD te versturen. Deze worden met speciale stukgoedzendingen verstuurd. Op dit moment worden deze stukgoedzendingen alleen op werkdagen geleverd. In sommige gevallen kan het zijn dat PLS Nederland direct na uw bestelling contact opneemt inzake speciale verzendkosten voor zeer zwaar of speciaal transport. Er zal een apart hoger tarief doorgegeven worden. De klant dient hiervoor eerst een akkoord te geven voordat wij deze kosten in rekening zullen brengen.  

Track & Trace

Indien uw pakket is verstuurd ontvangt u de volgende ochtend een e-mail met daarin de Track & Trace code en de producten die zijn verzonden.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »